Resultats de la cerca
Maquillatge per a totes i tots
La nostra maquilladora arriba... i les cares de sobte ja no són el que eren: unicornis, micos, fades, dissenys de Fantasia... tot neix dels seus pinzells!
L'energia del TRAM
Conèixer el tramvia des d'una perspectiva mediambiental i tecnològica, donant rellevància a l'eficiència i la sostenibilitat.
Sortir de l'aigua
Visita comentada. Com va començar la vida a terra ferma?
Bits i Bites. El llenguatge dels ordinadors
Activitat dinamitzada amb actors, al voltant dels conceptes que es troben a l’exposició L'enigma de l'ordinador
Visita comentada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
Va de colors...fem una colorteca!
Els alumnes treballen amb els colors primaris i secundaris i aprenen com s’apliquen als teixits.
MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL PODER DE LES DADES DINS LA CIUTAT
Descobreix la importància del big data i la informació urbana a través de la visita al Mirador Torre Glòries. Aquesta experiència estimula el pensament crític i la presa de decisions sobre les ciutats
Aprenem a Ecodissenyar
L’objectiu és que l'alumnat comprengui el concepte de cicle de vida dels productes que els envolten i com, pensant en ells des de les primeres fases de disseny, es poden minvar els impactes ambientals
De l’engranatge a la programació
Recorregut per la tecnologia de manera pràctica i manipulativa.
Barranquisme al Freser
Descens del riu del Freser a Queralbs
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.