Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: El misteri de Sant Benet
Joc d’investigació
Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...ENDINSA'T AL VELL MARÍ
Activitat destinada per a primària cicle superior.
I tu, què en penses?
Els alumnes reflexionen sobre la utilitat que tenen els diferents transports públics, quins són els avantatges del TRAM la importància de les accions cíviques i de seguretat.
EL MÓN MEDIEVAL. UN VIATGE IMMERSIU DEL ROMÀNIC AL GÒTIC
A través de la nova sala immersiva del MEV farem un recorregut per l’art, la història i el pensament de l’edat mitjana, des del feudalisme al naixement de la burgesia.
SOM VISITANTS (Museu Deu)
Visita general al Museu Deu.
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.Jornada de Portes Obertes ADE (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.