Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” Inf + 1r i 2n primària (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
Taller de robòtica amb Mbot. Missió: Salvar al Planeta!
En aquesta activitat programarem al nostre robot perquè ens ajudi a cuidar i protegir la Terra, la nostra única llar.
CAU DE LLOPS: GOSSOS DE TRINEU - Anem a la vostra escola
Us anem a visitar al vostre centre amb els nostres peluts. CAU DE LLOPS és una entitat que dóna a conèixer el món dels gossos de trineu des de la pedagogía i el respecte als animals.
TALLER D'EXCAVACIÓ ARQUEOLÒGICA I DE RESTAURACIÓ DE PECES
Taller d’excavació en una casa ibera al descobert on es troben ceràmiques o restes d’animals.
Engranatges i transmissions
Taller d’experimentació al voltant dels engranatges
Aigualogia
Taller experimental sobre les característiques de l'aigua
DINOSAURES, PALEONTÒLEGS (I PALEONTÒLOGUES) I ALTRES CRIATURES
Ja sabeu que estudia la Paleontologia? I que els fòssils i l'Evolució són molt més que petxines i dinosaures? En aquesta activitat descobrirem com es treballa en Paleontologia.
La física dels volcans
Com és el nostre planeta per dins? Per què es mouen les plaques tectòniques? Quina relació tenen amb l’activitat volcànica?
Desperta una obra d'art: taller de stop-motion
Taller d'animació stop-motion per despertar els personatges d'una obra del Museu d'Art de Girona i crear la seva història, aprenent així sobre l'art medieval,El tresor d'en Serrallonga
El recorregut ofereix una visió de l’evolució de Catalunya al llarg de l’edat moderna tot centrant-se, principalment, en aspectes socials i de vida quotidiana
Mostrant 1-10 de 1.980 elements.