Resultats de la cerca
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
Torneig "Batalla de Prendas"
Quina és la relació entre la roba que portem i el medi ambient? Com podem fer per millorar-la?
A la pell de la història. Jaciment dels Plans de Santa Caterina.
Activitat didàctica al jaciment dels Plans de Santa Caterina
EL BUFADOR D'ESCUMA
Quan arriba la calor no hi ha res millor que aigua i escuma per refrescar-nos, els TRES QUARTS DE QUINZE, tenim espectacles per fer els estius menys calorosos, entreu i mireu, hi ha per tots els gusto
Jornada de Portes Obertes BIOINGENYIERIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
EXPLORA. IMMERSIÓ A LA MEDITERRÀNIA
Aquesta activitat immersiva converteix el planetari del museu en un immens oceà on l'alumnat podrà conèixer la gran biodiversitat que pobla el mar.
L'energia solar
Visita que combina l'observació de la Façana fotovoltaica del museu i l'àmbit expositiu "L'energia al planeta"
Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
FEM UN CLAUER AL POBLE ESPANYOL
Us proposem un taller de marroqueneria per apropar-vos a aquest ofici i feu el vostre clauer!
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 1. La natura com a laboratori de creació
Dissenyar des de la naturalesa amb Ona Orozco i Joan és una activitat vinculada a Eina Porta de Collserola.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.