Resultats de la cerca
Visita al Jaciment dels Plans de Santa Caterina
Visita guiada al Jaciment dels Plans de Santa Caterina, que comprèn des d'època romana a l'època contemporània.
Robots per un Dia - Sortida escolar
Excursions als centres TBKids on podreu construir, programar i interactuar amb diferents tipus de robots.
L'estany, un ecosistema!
L'activitat comença a les sales del Museu Darder i després se segueix un itinerari de descoberta fins a l'Estany de Banyoles.
Taller "Mirant el Sol"
Activitat per dur a terme a l'Observatori, o a l'escola. Per acostar el nostre estel als alumnes de tots els cursos.
Matemàtiques infantils
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs varis relacionats amb les matemàtiques.MIRADES TRANS
Taller per conèixer la diversitat de gènere i les seves expressions, reflexionar sobre la transfòbia i promoure espais educatius inclusius i respectuosos amb les persones trans*.
STEAM: La relació entre la S de Science i la M de Mathematics?
Les matemàtiques es troben per tot arreu i ja sabem que estan molt relacionades amb la tecnologia i l’enginyeria, però sovint es deixa de banda el paper que tenen en la química i la biologia.
COM CONSTRUÏEN ELS IBERS?
Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.
EL CEL I LA TERRA
Ens aproximen a l’origen de la tradició del Nadal i els reis. Davant d’un frontal romànic, les figures dels personatges protagonistes prenen vida.
Mira, un peix!
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.