Resultats de la cerca
La producció dels teixits. Teixits de futur
Els alumnes descobreixen el procés tèxtil amb l’observació i la manipulació de fibres i l’anàlisi de mostres de teixits. Després investiguen teixits de darrera generació -tècnics i intel·ligents.
TITELLES LA ZOOBAND
Espectacle de titelles i cançons molt participatiu. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del públic en el desenvolupament de la història, de manera que els nens són part d'aquesta.
UN DOFÍ A LA PLATJA
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Fem un món més verd
Fem un món més verd” és un projecte d’aprenentatge i servei adreçat als centres d’ensenyament de Barcelona.
El cicle de l'aigua: finit o infinit?
En aquesta activitat es repassa el cicle integral de l’ aigua i es posa el focus en les pràctiques socials que requereixen aquest recurs.
PINTACARES
Una papallona, un superheroi, un paisatge amb mil flors o potser un tigre; et maquillarem del que més t'agradi!
CAU DE LLOPS: GOSSOS DE TRINEU - Veniu a passar el dia
Activitats amb gossos de trineu i altres activitats lúdiques basades en els costums de les antigues tribus boreals
Visita guiada a l'Espai Cràter
Veniu a conèixer l’Espai Cràter, el centre de referència en volcans!
Taller d'electricitat i magnetisme
Taller per treballar les diferents formes de generació de l'electricitat.Promoció de la lectura: contacontes dramatitzat i interactiu en anglès, castellà o català
Activitats de promoció de la lectura contacontes titelles en anglès, castellà o català
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.