Resultats de la cerca
Apertix, competició de robòtica lliure, Territorial a Barcelona
10è Competició de robòtica educativa oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
Connectant amb la natura per la salut mental
Descobreix com la connexió amb la natura pot ajudar a infants i adolescents a desconnectar de l'estrès i millorar el seu benestar emocional.
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.DESCOBRIM LA MÒMIA I L’ANTIC EGIPTE AL MUSEU
Activitat vinculada a l’arqueta de l’Antic Egipte per venir al museu a descobrir aquesta cultura mil·lenària a través del contacte amb les obres originals.
Empúries pista a pista
En aquest joc haureu de resoldre els enigmes i preguntes sobre el jaciment i la cultura grega i romana, amb un temps límit i competint entre ells per descobrir qui sap més sobre el món clàssic!
TALLER "D'YNDIANES" (estampació tèxtil)
Activitat que combina molt bé els aspectes científics, històrics i tècnics amb la dimensió participativa, pràctica, lúdica com creativa.Drawing fashion. Iniciació a la il·lustració de moda
Els alumnes s'endinsen en la història de la il·lustració de moda, coneixen artistes destacats, treballen i experimenten amb materials i tècniques de les figures conegudes.
DIBUIXEM SOBRE CERÀMICA AL POBLE ESPANYOL
Sabeu què és una rajola? Veniu i descobrireu com és una rajola abans de coure i amb quines eines podem treballar-la. Voleu fer-ne una? Endavant! Després de coure-les les enviarem a l'escola!
Cúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.Reviu la prehistòria
Aprendrem a conèixer com vivien els homes i les dones de la prehistòria: com vestien, que menjaven, de què treballaven, on vivien...
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.