Resultats de la cerca
Foley: sons i cinema (Girona)
Descobrint sons invisibles
OUS, OUS, OUS...
Activitat de manipulació de restes orgàniques; per a treballar colors, textures i motricitat fina i acabar amb una gran sorpresa per als infants.CONTES GITANOS: "RAVI XANÓ, un gitano de l'Índia"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
L'espectacle contempla una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Aprenetatge vivencial en valors.
VACUNA'T CONTRA ELS RUMORS
Els rumors són com un virus que emmalalteixen les relacions entre les persones. En els últims anys han sorgit molts d’aquests virus sobre les persones immigrades.
Colònies escolars, Sortides d'un dia, Treballs de síntesi (ESO)
Anem de colònies per aprendre, conviure i passar-ho bé amb els companys. A les sortides d'un dia descobrirem un munt de coses noves i amb els treballs de síntesi coneixerem a fons l'univers.Fem de vulcanòlegs i vulcanòlogues
Activitat per aplicar la metodologia del treball de camp en geologia en l'estudi d'un aflorament volcànic al volcà del Croscat.
SOLIDARIMÀGIA, Alumnes solidaris!!
Descobrim com és un camp de refugiats i les zones més deprimides i marginals del continent africà, com s'hi viu i que és SOLIDARIMÀGIA, com els seus mags porten il·lusió a aquests llocs desfavorits.
UN ANIMAL A LA PLATJA!
Activitat destinada per a infantil i cile inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
MICROPLÀSTICS AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a batxillerat.
Fem fotografies sense càmera: L’instant màgic de la impressió
Entendrem el funcionament bàsic de la fotografia a través de l'experimentació amb llum i paper fotogràfic.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.