Resultats de la cerca
Lab 2x2, una proposta mòbil per a infants de 3 a 8 anys
El Lab 2x2 és una proposta mòbil on dues mestres visitaran el vostre centre amb un ventall d'activitats per despertar la curiositat dels infants de 3 a 8 anys.
FER CAGAR EL TIÓ GEGANT
Els TRES QUARTS DE QUINZE us portem un tió ben diferent!, mentre uns el fan cagar, els altres veuen com cau el torró. Al nostre tió ja no li fa vergonya que els nens vegin d’on surten els regals..
Matemàtiques infantils
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs varis relacionats amb les matemàtiques.TREBALLEM EL CUIR AL POBLE ESPANYOL
Coneguem aquest material elaborant una peça única, personalitzada, i posant a prova la nostra creativitat. Després coneixerem els artesans que ens presentaran els secrets del seu ofici!Programem un mesurador de soroll amb microbit
En aquesta activitat fem servir MakeCode i la placa micro:bit per programar un mesurador del nivell de soroll.
Jardí Botànic de plantes aromàtiques i medicinals Ecoherbes, visita guiada
Descobrirem de forma interactiva, un món d’experiències sensorials pel que fa a aromes, sabors, textures, colors i propietats de las plantes, els usos actuals i històrics, en diverses civilitzacions.
XERRADA PANTALLES I EDUCACIÓ
- Xerrada sobre el perquè no utilitzar pantalles per educar - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 24 anys - Aforament il·limitat.
Taller d'astronomía en formació de craters amb astroxperiences.com
Descobreix el fascinant món dels cràters amb el nostre Taller de Formació taller de formació sobre aquesta matèria per a estudiants de primària i secundària.
Itinerari: Què veig, què sé
Aprenem a interpretar
La cursa per la sostenibilitat, com de sostenibles som?
Taller sobre sostenibilitat i hàbits de consum i producció sostenibles.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.