Resultats de la cerca
Univers: Del Big Bang als nostres dies . Visita Comentada
Visita comentada als tres àmbits de la Sala de l'Univers –Kósmos, Evolució i Fronteres del Coneixement. Un viatge cronològic al llarg de 13.790 milions d'anys d'història de l'univers.
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.TALLER D'EDUCACIÓ AFECTIVA I SEXUAL PER AL PROFESSORAT I EDUCADORES
Taller per a professors/es i educador/es per reflexionar com volem i podem educar en sexualitat de manera crítica i positiva.
Audició didàctica a l'aula: UN MÓN D'INSTRUMENTS
Audició divertida i dinàmica sobre instruments ètnics i tradicionals de tota mena i d'arreu: percussions curiosíssimes, vents exòtics i cordes de terres llunyanes i no tan llunyanes.
Rapejant els clàssics (Girona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Explorem la Garrotxa
L’activitat, tipus 'Escape room', té com a objectiu donar a conèixer el patrimoni natural, paisatgístic i cultural de la Garrotxa i reflexionar sobre la importància de preservar-lo.
PROJECTE MIRADES - La discapacitat comença en la Mirada de l'altre. (Osona)
“Mirades” és una activitat vivencial, dirigida al públic de secundària, amb l’objectiu d’experimentar, reflexionar i transcendir entorn de la discapacitat i la diversitat funcional.
Aventures de cine
En grups prepararan el guió i l’storyboard d’un curtmetratge de cinema mut del qual ells mateixos en seran els actors.
PINTEM AMB UNA IL·LUSTRADORA
Activitat amb una il·lustradora on aprendrem en què consisteix aquesta professió i com la imaginació es transforma en personatges fantàstics.
Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.