Resultats de la cerca
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.Tallers de cuina a Can Pidelaserra
Melmelada, mató, formatge, galetes, mones de Pasqua i ous decorats. Inclou visita als animals de la granja . Cada infant s´endurà a casa la seva propia elaboració.
La química de l'slime
Què s’amaga darrere la química de l’slime? Sabries dir de què depèn la viscositat o podries preveure la forma geomètrica de l’slime al cap d’un temps?
Si en toquen a una, ens toquen a totes
Programa de curtmetratges sobre violències masclistes i resistències en femení
TALLER D’ESPELMES DE CERA VERGE D’ABELLA
FES LA TEVA PRÒPIA ESPELMA DE CERA D'ABELLA
Les sorpreses d'un volcà
Activitat per iniciar-se en el coneixement d'un volcà (el volcà del Puig Astrol) i descobrir-lo a través dels sentits.
Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.OBSERVACIÓ I ANÀLISI D’OBRES ROMÀNIQUES I GÒTIQUES
Aprofundim en l’anàlisi formal i estilístic de la pintura i l’escultura romànica i gòtica. Una informació artística molt útil per les proves de Selectivitat.
Visita guiada al cel nocturn i/o observació solar
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
Mamut. El gegant de l'edat de gel
Visita comentada
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.