Resultats de la cerca
Projecte Electricitat-2
Taller on els nens i nenes experimentaran els principis de l'electricitat i el magnetisme amb diferents materials.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Pedalant per la bassa
Ruta en bicicleta per la Tancada
LA DIVERSITAT DE LA PENINSULA AL POBLE ESPANYOL
Aprendrem a desxifrar el llenguatge de l'arquitectura i ho relacionarem amb el clima i la ubicació de les comunitats autonomes representades al Poble Espanyol tot fent un viatge pel nostre recinte!
MÓN SANT BENET: Xics Lab
Experiments a la cuina
Tecnologia tèxtil: de la fibra al fil
Taller tecnològic per conèixer les infraestructures i les matèries tèxtils
Astronomia. Tallers i activitats a les escoles i instituts
LA CIÈNCIA POT SER MÀGICA. Descobrirem com són els estels, la lluna, els planetes... Aprendrem com funciona un rellotge solar. Els robots ens sorprendran i els experiments ens deixaran bocabadats!
ELS COLORS DE LA MÚSICA
Concert cognitiu on a través de la música i les imatges potencia els valors com la igualtat i el respecte. Una experiència sincera i humana per potenciar l'equilibri emocional i el creixement personal
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! + de 12 anys.
Tocats per la quimica!
Visita teatralitzada a l'exposició "Tot és química" per descobrir la química
Vet aquí el rock (Girona)
Bateria, ritmes i contes
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.