Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Som dins d'un volcà
Taller en què els infants es posen a la pell dels experts en vulcanologia per resoldre un repte: som dins un volcà? A través d’un treball de camp i al laboratori, s’aconsegueix resoldre les hipòtesis.
ESCOLACADABRA
Màgia d'Escenari per una festa de fi de curs o celebració especial, Màgia de Saló per fer a cada classe, o bé Màgia Close-Up (de proximitat) per realitzar a grups petits. Tenim la màgia que vulgueu.
Taller de pintar pinyes i visita guiada a la Cripta Gaudí
Donar a conèixer com Gaudí s'inspira per fer els vitralls/ finestres de la criptaColònies escolars escola de bandolerisme i bruixeria i aventura per la eso-Vilanova de Sau
Colònies escolars per conèixer les tradicions bandoleres de la zona de Guilleries i potenciar la fantasia amb la màgia de la natura i l'escola de bruixeria. Aventura per cicle superior i ESOFEM DE TERRISSAIRES AL POBLE ESPANYOL
Aquest any inaugurem un Forn de ceràmica. Els alumnes coneixeran aquest ofici i descobriran com funciona un torn. Després amb la tècnica del pessic donaran forma a un bol.
Taller de construcció d'instruments de batucada amb material reciclat
Aquest taller treballa la ecologia, les manualitats creatives i la música d'una manera única ja que podem reutilitzar i reciclar objectes creant instruments i aprendrem a tocar en un sol dia.
Convertiu-vos en apicultors per un dia
Visita apícola on els alumnes descobreixen el món de les abelles, es vesteixen d’apicultors i accedeixen a l’apiari. Inclou visita a l’obrador i taller o tast segons edat.
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Mostrant 1-10 de 1.981 elements.