Resultats de la cerca
Observatori d'ocells de les ribes del Ter
Sortida d’entorn fluvial per observar ocells ardeids
Taller disseny i impressió 3D
Un taller pràctic on l’alumnat descobreix el món del disseny 3D i la impressió digital. A partir d’un repte creatiu, aprendran a modelar objectes amb eines digitals senzilles.
L’origen de la vida
Itinerari per diversos espais i activitats del museu que permetrà a l’alumnat reflexionar sobre el possible origen de la vida i la possibilitat que hi hagi vida fora del nostre planeta.
Repte Tribu: gimcana de cohesió i diversitat
Gimcana cooperativa per enfortir la cohesió del grup i abraçar la diversitat. Reptes per escoltar, col·laborar i sumar capacitats en una experiència dinàmica i transformadora.
El procés tèxtil
Visita guiada pels diferents espais productius de l'antiga fàbrica
Monogràfic: Construïm una escola Sensorialment Intel·ligent
4 hores de contingut, accessible durant gairebé 48 hores
Tallers STEAM a l'aula
Tallers STEAM vinculats a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.Explora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
TALLERS CONTATS
El taller contat és un contacontes i un taller tot en un: cada conte s'acompanya d'un taller creatiu on cada infant pot transmetre la seva opinió mitjançant l'expressió artística.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.