Resultats de la cerca
ApS: Para el carro!
Consumim d'una manera sostenible? A partir d'una recerca feta pel mateix alumnat es descobriran els hàbits de consum del seu entorn més proper. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Sortides temàtiques (Pasqua, Carnestoltes, Sant Jordi)
Sortides temàtiques i per a celebrar algunes de les festivitats més importants del calendari
Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lació
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.FINNELIS: L'economia de la casa
Aprenem a gestionar l'economia de la llar. Estalvia, pren decisions i utilitza els recursos de la vida diària per arribar a final de mes.
Sumo de Robots
Construirem i programarem un robot que sigui capaç d’enfrontar-se a altres robots en combats de Robo-Sumo.
Més que tela!
L'activitat permet aprofundir sobre les característiques, l’impacte social i ambiental, l'origen i la confecció de la roba que utilitzem a diari i aprendre com podem reduir i prevenir la generació de
Introducció a l'astronomia II
El cel vist des de la Terra i els eclipsis
Visita guiada recinte medieval
Visita guiada pel recinte medieval per tal de conèixer i descobrir el llegat del Vescomtat de Cabrera a la vila medieval d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.