Resultats de la cerca
Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
Concurs de fotografia "Ciència a l'Aula"
Imatges amb motius cientifics realitzades dins el centre educatiu + un text explicatiu. Es poden presentar 3 fotografies per grup escolar.
SABATES VERMELLES
SABATES VERMELLES Pretén desxifrar els codis que desemboquen en la violència i que porten a l’agressivitat entre les relacions de parella, sigui quin sigui el seu sexe.
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
De Nord a Sud
Taller participatiu de conscienciació mediambiental i orientació espacial sobre el territori. Recorregut d'orientació dins la finca de Mas de Colom.
De plàstic a fantàstic: un residu creatiu
Visita + taller per a grups escolars a l’exposició Plàstic. Genial o pervers?
Un velero musical en un mar de poesía
"Un velero musical en un mar de poesía" és un taller adreçat tant a persones adultes com a infants; la música i la literatura no tenen edat i totes dues barrejades ajuden copsar l'art amb més plenitudClar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
Dret a l'alimentació: Des d'una perspectiva Nord-Sud global i de gènere
Formació en la qual s'introdueixen els conceptes bàsics del dret a l'alimentació des d'una mirada de Justícia Global.
perQnadons: espectacle participatiu de percussió per nadons (0-3 anys)
Espectacle participatiu de percussió on els nadons viuran una experiència única a través dels sentits, que els transportarà del ventre matern, acompanyats pel so del batec del cor, al món del ritme.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.