Resultats de la cerca
Taller de transparències i visita guiada a la Cripa Gaudí
L'objectiu del taller és que els alumnes interpretin el llenguatge de la llum imitant la tècnica dels vitralls que trobarem a la Cripta.LES TAVERNES DE L'ART
Activitat dinamitzada per la col·lecció d’art del museu. La inspiració mai no ve sola, cal observar, conversar i compartir amb els altres per poder crear i convertir-nos en artistes.
Gas i petroli
Visita temàtica on s’explica l’ús de diferents energies fòssils: el gas ciutat, el petroli i el gas natural
Taller de Pa Artesà amb Forn de Llenya Mòbil
Som Forners Artesans Tradicionals. Mantenint i Ensenyant Ofici. Recuperant la Qualitat. Treballem els àmbits de Coneixement del Medi i l’Artístic.
L'ILLA DEL TRESOR (R.L.STEVENSON)
Versió simplificada de l’original de Robert Louis Stevenson, molt adaptada als infants de 4 a 10 anys. Un actor i manipulador combina teatre i titelles, a més de teatre d’objectes,
Una època d’invents i descobriments | Museu del Renaixement
Activitat per conèixer el Renaixement més enllà de l’art, explorant invents, descobriments geogràfics i els nous coneixements d’aquesta època clau de la història.
Visita comentada a “Talking Brains” (Lleida)
Com el cervell modela el llenguatge
Visita guiada a la Vil·la romana dels Munts
Activitat realitzada a la Vil·la romana dels Munts
Visites en grup a Catalunya Ràdio
3Cat ofereix la possibilitat de visitar en grup les instal·lacions per descobrir de prop la ràdio pública que cada dia arriba, amb continguts propis, a milers d'oients.
L'esclat de vida
En aquesta activitat de recerca científica coneixerem les diferents teories que existeixen sobre l’origen de la vida i revelarem el paper clau dels volcans en aquest fet.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.