Resultats de la cerca
Sortides a la natura al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
En aquesta sortida d'un dia realitzarem un itinerari adaptat a les característiques de cada grup. Coneixerem un paratge singular; amb muntanyes i cingles de conglomerat roig, alzinars, coves i balmes.
Migrantour Barcelona, explorant els mons de Barcelona
Migrantour Barcelona, son tours educatius en què persones migrades recorren el barri del Raval o Poble-sec visitant diferents projectes socials, lluitant contra els estereotips i el racisme
Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaCom ens afecten els continguts digitals en el nostre dia a dia
Activitat participativa per reflexionar sobre la influència dels referents digitals i l'impacte de les plataformes en la nostre autoestima i imatge personal
Hamelí, el conte
Sovint veiem una cosa i en realitat és una altra, moltes vegades els objectes oculten secrets i moltes altres, són les persones les que oculten aquests secrets.
Programació amb Scratch: Imatges boges
Amb l'eina Scratch crearem una pantalla animada a mode de mini joc que ens servirà per dissenyar animacions curtes que responen al teclat.Taller de percussió: PERCUTIM PERCUTAM!!!!
Audició i taller de percussió d'un munt d'instruments de percussió diferents. Una primera part d'audició hipnòtica i divertida d'instruments de percussió i una part de taller dinàmic i engrescador.
Matemàtiques al castell d'Hostalric
Visita guiada que treballa el conjunt arquitectònic de la fortalesa d’Hostalric des de l’àrea de les matemàtiques.
Jacint Verdaguer. Rondalles i poemes
Espectacles per fer sentir la poesia i els clàssics a infants i joves
Componguem i gravem un himne!
De la classe, escola, casal, esplai, entitat, etc. Música i Tecnologia Format estàndard o professional
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.