Resultats de la cerca
MARIETES A LA VINYA
Conte i descoberta per conèixer l’ecosistema de la vinya. El cultiu respectuós de la vinya és el millor per a la salut i el medi ambient. Si ajudem a les marietes, elles ens ajudaran a nosaltres!
L'energia al Planeta (I) i (II)
Visita per conèixer què és l'energia, les maneres de percebre-la i la utilització que en fem.
Feltre: fem teixit sense teixir!
Crearem un dels teixits més antics de la humanitat: el feltre
Disseny sonor i tecnologia: de l’amplificador a l’autotune
Explora com la tecnologia ha transformat el so a la música moderna. Experimenta amb software d’edició per crear efectes i entendre els principis físics del so.
ACTIVITAT D'ORIENTACIÓ
Introducció a l'ús d'eines bàsiques d'orientació en un entorn natural.
La distribució de l’aigua al món
L’objectiu d’aquesta activitat és fer reflexionar sobre la paradoxa de l’escassetat de l’aigua que hi ha al món i el fet de ser el planeta blau.
Visitem la Jugatecambiental
És una activitat d’ educació ambiental que té com a finalitat conèixer la platja o el parc metropolità i la Jugatecambiental més propera al centre educatiu.
Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...El castell de Montesquiu | Viatgers en el temps (ESO i batxillerat)
Un joc cooperatiu que convida a descobrir i ordenar la història del castell, caldrà fer servir l’enginy i treballar en equip.
Conta poemes «Em dic Miquel i soc poeta!»
Sessió de poemes, contes i cançons de Miquel Martí i Pol a càrrec de Caro Von Arend.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.