Resultats de la cerca
Espai d'experimentació Explora 0-6
Espai dissenyat exclusivament per a infants fins als 6 anys
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
Disseny sonor i tecnologia: de l’amplificador a l’autotune
Explora com la tecnologia ha transformat el so a la música moderna. Experimenta amb software d’edició per crear efectes i entendre els principis físics del so.
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.Itinerari d'energies renovables
Set panells instal·lats en diferents espais de la finca agrícola can Poc Oli, ens ajuden a descobrir la potencialitat de les energies renovables.
SOM VISITANTS (Museu Deu)
Visita general al Museu Deu.
Del silenci a la paraula
"Del Silenci a la Paraula" fa tallers d'expressió corporal per millorar l'autoestima i la confiança en la diferència, trencant prejudicis. Recrea reptes diaris per a l'acceptació de les imperfeccions
El procés tèxtil de la llana
Visita guiada a l'espai expositiu dedicat a la fàbrica tèxtil
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.