Resultats de la cerca
Les innovacions a la prehistòria
Taller de caire pràctic per apropar la prehistòria de forma participativa, potenciant el treball manual, la interpretació i l'experimentació.Animals del passat, excavem-los!
Aprendrem com es formen els fòssils i ens convertirem en paleontòlegs per excavar un fòssil d'un animal desaparegut i descobrirem com eren els animals que vivien a les nostres terres fa milions d'anysTALLER D'EDUCACIÓ AFECTIVA I SEXUAL PER AL PROFESSORAT I EDUCADORES
Taller per a professors/es i educador/es per reflexionar com volem i podem educar en sexualitat de manera crítica i positiva.
Del cap a la cua. Una mirada diversa a la creació de personatges
Un itinerari educatiu que s’organitza a partir de visionats, exercicis d'anàlisi i pràctiques creatives.
Aigualogia
Taller experimental sobre les característiques de l'aigua
World Robot Olympiad
Competició de robòtica educativa que inclou diversos reptes independents, per a equips de 2 o 3 membres.
L'energia (Girona)
Experiments per saber què és i com es transforma
EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà!
Protagonitzeu un gran concert cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Depuradora de Gavà i les dunes litorals: un ecosistema singular.
Permet comprendre quines són les fases i els diferents processos que es fan en una depuradora i el seu paper en el manteniment de la qualitat de l'aigua dels espais naturals propers.
ACTUA: UNA PROPOSTA DE TEATRE - DANSA I CONSTRUCCIÓ DE GÈNERE PER A ADOLESCENTS
Podem canviar els estereotips de masculí i femení utilitzant la dansa i el teatre? Aquest curs vol sensibilitzar els joves sobre el problema de la desigualtat de gènere.Mostrant 1-10 de 2.093 elements.