Resultats de la cerca
LA PEDRERA: L'habitació secreta de La Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Màscara de Carnestoltes amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb JumpingClay on realitzem una màscara de Carnestoltes.ANNÍBAL A BOLVIR: ACTIVITAT IMMERSIVA
Coneix al general Anníbal i descobreix el Castellot de Bolvir com mai l'havies vist. Mitjançant una innovadora experiència immersiva podreu caminar per l'antic oppidum ibèric.
Descobrim el bosc amb els sentits
Descobrir com és el bosc que ens envolta fent servir els sentits, aprendre sense posar noms, només amb allò que percebem en cada moment
La mirada de l’arbre dels sis miralls
Descobreix les relacions entre espècies d'un ecosistema
STEAM: Bits, volts i ones, la màgia de les comunicacions
Números i formes, àlgebra i geometria, conformen el llenguatge de la ciència, la tecnologia i l’enginyeria que ens permeten comunicar-nos a curta i llarga distància.
MIRA, TOCA I ESCOLTA (Museu Deu)
Introducció a la col·lecció d’escultura.
Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.Elmer, l'elefant de colors
Conte teatralitzat per a infants des de 2 fins a 8 anys.
Planetes i estrelles (Lleida)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
Mostrant 1-10 de 2.095 elements.