Resultats de la cerca
Drawing fashion. Iniciació a la il·lustració de moda
Els alumnes s'endinsen en la història de la il·lustració de moda, coneixen artistes destacats, treballen i experimenten amb materials i tècniques de les figures conegudes.
Mur Geològic
Visita comentada per descobrir el món de la geologia
TALLERS DE PERCUSSIÓ
Tallers de Percussió per a centres educatius. Portem instruments per a tothom. A tocar!!! "AFRICANA", , "LA CUINA DELS RITMES", "CAJÓN", "AFROLLATINA", "LA SÚPERBATERIA", "PERCUTIM PERCUTAM",...I MÉS.
La fàbrica de riu
Recorregut històric per la tecnologia tèxtil i la societat industrial
Explorem la Garrotxa
L’activitat, tipus 'Escape room', té com a objectiu donar a conèixer el patrimoni natural, paisatgístic i cultural de la Garrotxa i reflexionar sobre la importància de preservar-lo.
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
Contacontes Halloween amb titelles
Un esquelet ve a explicar històries de por i què ens espera al més enllà
FORMES, LLETRES I COLORS A TRAVÉS DE L'ART
Us proposem una activitat per iniciar-vos al món artistic visitant el Museu Fran Daurel i després creant un llenç en grup i també de manera individual.
Jocs Lab: Tallers de jocs de taula per a totes les edats
Aprenem i ens divertim jugant a jocs de taula especialment seleccionats per a infants i joves.
Flors per a un futur sostenible
Visita dinamitzada. Darrere de l'energia solar
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.