Resultats de la cerca
A la pell de la història. Jaciment dels Plans de Santa Caterina.
Activitat didàctica al jaciment dels Plans de Santa Caterina
Tirolinas Recorridos entre árboles
La actividad se divide en tres partes: - 1ro. Equipación con el material de seguridad. - 2do. 30 minutos de sesión de iniciación. - 3ro. 2 horas y 30 minutos para recor
Visita al Centre d'interpretació Dinosaures Fumanya
Dinosaures Fumanya és el jaciment europeu més extens amb petjades de Titanosaure del Cretaci superior i un dels més importants a nivell mundial.
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
Mapa interactiu electrònic
Taller d'electrònica i programació on construirem i programarem un joc electrònic.
Sortides amb animals
Sortides d'un dia per a infantil i primària per a conèixer millor els animals i estar en contacte amb la natura
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
Si les pedres parléssin... records del passat, oportunitats del present
Visita - taller a l’exposició “El que diuen les pedres callen els arbres” basada en els elements de pedra salvats de la destrucció provocada per la Guerra Civil.
Tècnica 3_6
Activitat d’experimentació i descoberta de la tècnica per a grups d’infants de 3 a 6 anys.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.