Resultats de la cerca
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Sortides de final de curs multiaventura al Pirineu
Colònies i sortides de tardor, hivern, primavera i final de curs al Pirineu
Mans a l'obra (Barcelona)
L'art a través del cos
El ritme que portem dins! Música, percussió i moviment per a Educació Infantil
Taller en una sola sessió d'1h al vostre centre, en la data i horari del curs que vulgueu!
Camí als safareigs
Descobreix els antics safareigs públics de Torrelavit i l’art de fer la bugada tot recorrent el riu.
MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.ELS COLORS DEL VIDRE AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu l’Arc de Sant Martí? Té molts colors oi? Què us sembla si atrapem alguns d’aquests colors i els posem sobre un vidre? Acompanyeu-nos i veurem com es fa el vidre i com podem pintar-hi a sobre.
Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Unes altres maneres de veure i mirar
El cicle dels residus i els recursos: el viatge del Recuc
Aquesta activitat a l'aula compta amb un personatge, el Recuc, que ens explicarà el viatge dels residus orgànics.
Audició musical: "Melodies, ritmes, danses africanes"
Audició musical senzilla però molt completa, participativa, per conèixer el ric llegat de la música africana i la seva enorme importancia entre els pobles africans. Conèixer per aprendre i estimar.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.