Resultats de la cerca
PINTEM AMB UNA IL·LUSTRADORA
Activitat amb una il·lustradora on aprendrem en què consisteix aquesta professió i com la imaginació es transforma en personatges fantàstics.
ANIMA'T FESTA DE FI DE CURS
Necessites una animació de ball per la teva Festa de Fi de Curs? Doncs ja ens has trobat!
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
Explorem l’univers
Taller teòric i pràctic on explorarem l'univers i aprendrem una infinitat de curiositats.
Missions robòtiques
¿Com funciona un robot? Simularem que som robots per veure com pensen. A continuació, haurem de programar uns robots de veritat per completar la nostra missió. Es pot treballar amb diverses temàtiques
Per què tot s'espatlla?
Aquest video parla de cotxes, telèfons i bombetes, i de les conspiracions per empitjorar-los.
DESCOBERTA DEL PARC NATURAL DE LA ZONA VOLCÀNICA DE LA GARROTXA
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en Jordà. Vulcanisme, iniciació a la geologia, classificació de materials volcànics, estudi d'escosistemes.
Taller arqueovitis
Aquest taller reprodueix tots els passos de la investigació científica que realitzen els arqueòlegs i especialistes per poder recuperar i estudiar llavors i fruits carbonitzats.
Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.Audició didàctica a l'aula: UN MÓN D'INSTRUMENTS
Audició divertida i dinàmica sobre instruments ètnics i tradicionals de tota mena i d'arreu: percussions curiosíssimes, vents exòtics i cordes de terres llunyanes i no tan llunyanes.
Mostrant 1-10 de 2.095 elements.