Resultats de la cerca
PASADO, PRESENTE Y CREMAS ANTIARRUGAS. Habitar un sólo cuerpo mientras sorteamos los mensajes que nos exigen cambiarlo.
Trabajar la autoimagen, autoestima y autoconcepto por medio del acompañamiento grupal y así desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente.
Evolució: De l'eclosió de la vida a la intel·ligència
Visita comentada a l'àmbit Evolució
LA NAVEGACIÓ: INTRODUCCIÓ A LA CARTA NÀUTICA
En aquesta activitat, l'alumnat aprendrà a orientar-se amb l'ús de la carta nàutica i l'aplicació de coneixements matemàtics.
Be natural
Es treballen els incis del cinema i el curtmetratge a través de la figura d'Alice Guy
Viure a l'Aigua
Taller manipulatiu
Fem Torrons a GranjaPidelaserra
. Picarem les ametlles artesanalment i decorarem el torró amb un toc molt original.Inclou visita als animals de la granja i passejada en carro. Cada infant s´emportarà el seu propi torró.
Molt més que paraules. Expressió corporal al cinema mut
Descobrirem el cinema mut i explorarem les nostres emocions a través de l'expressió corporal.
Itinerari de natura a la Sala
Recorregut per una de les zones amb més vegetació del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa.
L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Amal-Tikva: viu un dia a Jerusalem
Taller a partir d'un joc de rol que recrea la vida de diferents persones a Jerusalem, per tal de facilitar l'entesa del conflicte palestí i reflexionar
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.