Resultats de la cerca
La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIIRuta pel Pla de Martís: aigua, tríops i roques
al Pla de Martís coneixerem en la seva formació, funcionament i característiques hidrogeològiques. Descobrirem el travertí, una de les roques de la zona, i els tríops, una espècie de crustacis.
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
Viu el transport públic
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els transports públics, especialment el tramvia, i crear un sentiment de pertinença per fomentar actituds i comportaments cívics en el seu ús.
Fem d'arqueòlges!
Taller participatiu per conèixer la feina dels arqueòlegs.
COLÒNIES ESCOLARS: FEM PINYA!
Taller per promocionar la cohesió i el treball en equip en grups amb conflictes o que acaben de formar-se.
Banyoles Medieval
Itinerari pel barri vell de Banyoles per conèixer com era una ciutat medieval, com es va fundar, quins oficis s'hi desenvolupaven i quins eren els grups socials de l'època.Coet d’aigua i càpsules de reentrada - una experiència aeroespacial
Us proposem dissenyar i construir un coet d’aiga amb paracaigudes i aletes estabilitzadores que se’enlairarà més de 20 metres. Haureu de protegir un viatger molt especial… un ou de gallina!
ELS COLORS DEL VIDRE AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu l’Arc de Sant Martí? Té molts colors oi? Què us sembla si atrapem alguns d’aquests colors i els posem sobre un vidre? Acompanyeu-nos i veurem com es fa el vidre i com podem pintar-hi a sobre.
MICROPLÀSTICS AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a batxillerat.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.