Resultats de la cerca
Visita combinada al Museu de la Tècnica i Mosaics Martí
Visita i taller a l’obrador artesà de rajoles hidràuliques Mosaics Martí.
World Robot Olympiad
Competició de robòtica educativa que inclou diversos reptes independents, per a equips de 2 o 3 membres.
Investiguem els mamífers
Vine i descobrirem a través de l’observació, el tacte i la manipulació; el pèl, el color, l’alimentació, els excrements... i més coses dels mamífers de les nostres contrades.Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
Mapa del futur
Està pensat perquè els estudiants reflexionin sobre les seves metes personals, professionals i acadèmiques, de manera creativa i participativa.
Una altra carta als Reis
Que es realment important? Que podem demanar als Reis? NadalPunts de llibre Solidaris
Activitat solidària a favor de Save the Children. Inscriu-te, rep els punts de llibre i els materials e sensibilització. Mobilitzat per la infància més vulnerable!
El compositor a l'aula
Aquest taller pretén aportar un recurs a l'aula per treballar la creativitat dels estudiants de manera cooperativa, introduint les tècniques de composició contemporànies com a eix principal.
Colònies escolars indis i viatges i treball de síntesi cinema- Casa de colònies La Figuera a Castellnou del Bages
Casa de colònies amb activitats de fantasia, natura, creació d'audiovisuals; els indis, Figui el viatger i De pel·lícula! Si sou institut no us perdeu el treball de síntesi l'Era de la comunicació !
LES FEINES DELS IBERS
Ens acostarem a l'època ibèrica a través d'algunes de les seves activitats productives que podrem classificar en els sectors econòmics, primari, secundari i terciari.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.