Resultats de la cerca
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.Mes enllà de l’Homo sapiens...
Cap on avança l’Homo sapiens com a espècie? En aquesta activitat reflexionarem sobre l’impacte de les últimes innovacions tecnològiques en l’evolució humana i la configuració de la societat del futur.
El món dels fòssils
Introducció a la paleontologia mitjançant la visita de sales i el laboratori per conèixer tots els processos que envolten la troballa d'un fòssil i el seu posterior estudi
Formació i acompanyament en l'ús dels nous equipaments dotats a les escoles
Formació i acompanyament en l'aplicació dels equipaments de robòtica i electrònica dotats per Departament d'Ensenyament a les escoles.
Stop soroll!
Activitat a l'aula sobre salut ambiental i especialment contaminació acústica.
Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualLa vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIIProductividad y Presión Estética. Trabajar mejor en una sociedad que exige belleza y alto rendimiento.
Desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente en todas las áreas de nuestra vida. Generar espacios de reflexión e introspección.
Viatgem a l'època medieval
Per conèixer l'època dels castells, monestirs i de les catedrals.
'FESTA A LA GRANJA' (EDUCACIÓ EMOCIONAL A TRAVÉS DELS TITELLES)
Un conte de titelles ens dóna peu a parlar de les emocions: de les nostres i de les dels altres. Descompte ACTIVITUM!
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.