Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi per veure les activitats que tenen la seu en aquesta localització. Deixa en blanc per veure totes les activitats de Catalunya. Si vols veure activitats que es desplacen entre diversos municipis o comarques, activa el check que trobaràs a continuació
Hi ha activitats que no tenen una ubicació fixa i que poden realitzar-se en els centres educatius o espais de diferents comarques. Activant aquesta opció veuràs totes les que poden desplaçar-se a la localització que has indicat.

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Els sons de l’aigua

És una activitat en la que es treballa el sentit de l’oïda, la capacitat d’estar atents i tenen molta importància les nostres percepcions i sensacions.

LA MAR DE CELS

Per on surt el sol? Per on es pon? Quins astres ens trobem durant el dia? I a la nit? Com s’ho feien antigament per orientar-se al mar seguint aquests astres? Al planetari hi trobaràs les respostes.

De la pedra al pvc

Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.