Resultats de la cerca
El castell de Montesquiu | Mil anys d'històries al castell de Montesquiu (ESO i batxillerat)
Visita històrica guiada
XERRADA PANTALLES I EDUCACIÓ
- Xerrada sobre el perquè no utilitzar pantalles per educar - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 24 anys - Aforament il·limitat.
Recursos per l'escola- Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Visita guiada a la Vil·la romana dels Munts
Activitat realitzada a la Vil·la romana dels Munts
Investiga com es fan els medicaments
Síntesi química, per al Parkinson
Calent, calent
Experiències que fan pujar la temperatura
Paleoclimatologia, bigdata i canvi climàtic.
Quines proves té la comunitat científica per afirmar l’existència d’un canvi climàtic produït per l’activitat humana? La paleoclimatologia, ens hi pot ajudar!
Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.Visita-taller: A 10 METRES SOTA TERRA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
El taller facilita la comprensió del que significaren els bombardejos contra la rereguarda, l’articulació del Pla de Defensa Passiva i la realitat de l’experiència de persones que s’hi van protegir.
BANDEROLES DE SEDA AL POBLE ESPANYOL
Seda, sal, alcohol, pintura i retoladors, pinzells i bastonets de cotó més la nostra imaginació farem una postal de roba. Després coneixerem i visitarem l'artesana al seu taller.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.