Resultats de la cerca
PIANO CLOWN CONCERTO
Un espectacle diferent, sense paraules. Música i Clown creen una simbiosi en l’escenari poques vegades vista. Tot el que succeeix en el seu món és diferent
Taller de construcció d'instruments de batucada amb material reciclat
Aquest taller treballa la ecologia, les manualitats creatives i la música d'una manera única ja que podem reutilitzar i reciclar objectes creant instruments i aprendrem a tocar en un sol dia.
COLÒNIES ESCOLARS: AVENTURA
Aquesta activitat dedicada a nens i nenes a partir de 10 anys proposa el repte de superació d’un circuit de bosc vertical i una baixada de ràpel enmig del bosc de Mas Pagès.
Si en toquen a una, ens toquen a totes
Programa de curtmetratges sobre violències masclistes i resistències en femení
Vida extraterrestre amb astroxperiences.com
Estem sols a l’univers? Aquesta és la pregunta que ens hem fet des d’antic i que continuem tractant de respondre.
La màgia dels superconductors que leviten
Taller en el qual els/les alumnes experimentaran les particularitats dels superconductors i de quina manera es comporta la matèria quan aquesta està molt freda
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l' EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Pirates a l'abordatge!
Conèixer les tradicions de la Festa Major de Santa Cristina A l'aula pedagògica, els alumn es faran el seu propi barret pirata de paper i la seva pròpia bandera pirataRobot Slalom
Serem capaços de programar un robot perquè pugui superar un circuit d’slalom? Controlarem els moviments bàsics d’un robot per definir la seva trajectòria en un circuit d’eslalom (zig-zag).
Coets d'aire
Com podem fer coets impulsats per aire que volin el més lluny possible?
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.