Resultats de la cerca
Jornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
MIRA, RUMIA, ESCRIU. TALLER DE POESIA
Visita i taller de poesía.
Descobrim les joguines òptiques. Els orígens del cinema
Entendrem el funcionament del cinema tot experimentant amb les joguines òptiques que es feien servir abans que s'inventés.
Taller creatiu amb eines reals. Imaginació, manipulació i reutilització amb MAKEDO.
Manipular i unir cartró per aconseguir construir un munt de coses que poden anar des d’una casa de nines fins a una casa habitada per ells mateixos.
LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.
Formació Acompanyament en el dol i les pèrdues
Formació d'acompanyament al dol A través d’aquesta experiència formativa proposem un procés d’autoconeixement que ens preparà per a poder desenvolupar la tasca d’acompanyar en el dolor i les pèrdues.
Invisible! El misteri de les aigües subterrànies
Visita dinamitzada
Saber versar (Girona)
Taller de poesia
Moviments celestes
Astronomia en directe
Fes Festa! activitat per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.