Resultats de la cerca
L'arqueta de Sant Martirià. Un reliquiari medieval
Coneixerem l'arqueta de Banyoles i la seva història.
JOC DE CARTOGRAFIA I ORIENTACIÓ
És un joc de pistes els continguts del qual es poden pactar amb la tutoria de l'aula. L'activitat es realitza al bosc i en proximitats del vostre centre. (Girona, Barcelona)Qui viu a la riera?
Descobrirem quins macroinvertebrats viuen a la riera i determinarem la qualitat de l’aigua a partir d'indicadors biològics, organismes que ens indiquen determinades característiques de l’ecosistema.
CAPGIREM EL GÈNERE
Taller vivencial per a infantil que qüestiona estereotips de gènere a través del joc, el cos i els contes, promovent llibertat d’expressió, respecte i coeducació.
Desperta una obra d'art: taller de stop-motion
Taller d'animació stop-motion per despertar els personatges d'una obra del Museu d'Art de Girona i crear la seva història, aprenent així sobre l'art medieval,Arquitectura de les cases neolítiques (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Entrarem a les cabanes, observarem el seu procés de construcció i els alumnes realitzaran una maqueta de la seva pròpia casa neolítica utilitzant tècniques prehistòriques com la del tovot.
Narratives d’una col·lecció. Desafiant les identitats fixes. Visita-taller a la Col·lecció MACBA
La visita a l’exposició Col·lecció 30 Aniversari proposa una aproximació a la Col·lecció MACBA com una constel·lació d’obres que es relacionen entre si amb connexions poètiques i inesperades al voltan
LA TAULA CUBISTA
Taller d'art sobre el moviment cubista de Picasso
Visita guiada: La Farinera de Castelló d'Empúries
Visita a la fàbrica on aprendrem tots els passos a seguir per elaborar el pa, des de la mòlta, la farina, l'elaboració del pa, sense oblidar-nos de la fonts d'energia.
"Expedient 17/11”
NOU! "Expedient 17/11” és una activitat gamificada per descobrir el centre històric de Cardona, la seva història i les seves curiositats.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.