Resultats de la cerca
Portes Obertes a les Universitats 2026-2027
Recull de totes les Jornades de Portes Obertes de les Universitats de Catalunya pel curs vinent 2026-2027
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Quina família més mona!
Introducció a l'origen del bipedisme i l'evolució del llinatge de l'espècie humana
Investiga com es fan els medicaments
Síntesi química, per al Parkinson
DESCOBRIM LA MÒMIA I L’ANTIC EGIPTE AL MUSEU
Activitat vinculada a l’arqueta de l’Antic Egipte per venir al museu a descobrir aquesta cultura mil·lenària a través del contacte amb les obres originals.
Investiguem els mamífers
Vine i descobrirem a través de l’observació, el tacte i la manipulació; el pèl, el color, l’alimentació, els excrements... i més coses dels mamífers de les nostres contrades.El primer vi
Activitat orientada a conèixer com va ser la introducció del vi a través de les rèpliques arqueològiques. Ens endinsem en les cultures antigues del mediterrani.
Tallers de Percussió Corporal al propi centre
Tallers de Percussió Corporal al propi centre en una sola sessió d'1h per a tot Catalunya! En qualsevol data del curs i en l'horari que us convingui.
Visita guiada a l'Espai Manresa 1522
Visita guiada on descobrir la Manresa de Sant Ignasi
Itinerari: Què veig, què sé
Aprenem a interpretar
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.