Resultats de la cerca
Jornada d'aventura a l'escola (festes final de curs, festa de l'esport, muntatges, etc.)
30 anys d’experiència dissenyant i coordinant activitats diverses per a escoles de tot Catalunya, avalen un equip tècnic professional centrat en la seguretat.
Scape Room Desescapa't
A partir del joc de pistes Desescapa't, es treballa la geologia de la zona i la descoberta de perquè a Gerri de la Sal es pot fer sal, fet que ha marcat la història i l'economia de la gent del poble.THE LITTLE CIRCUS
𝗧𝗛𝗘 𝗟𝗜𝗧𝗧𝗟𝗘 𝗖𝗜𝗥𝗖𝗨𝗦: Un viatge personal de superació en què una jove pallassa despistada i només amb el mim i el clown, aconsegueix arribar als altres i, donar-los felicitat!
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Pedalant per la bassa
Ruta en bicicleta per la Tancada
Seny, Pilotada i Rauxa. Espai sensorial ple d'emocions
Jugarem a trobar l'equilibri personal, i el grupal. Una bola d'equibri per a cada participant... Però després, trencarem l'equilibri amb la Rauxa d'una guerra de coixins:... diversió assegurada!
BANDEROLES DE SEDA AL POBLE ESPANYOL
Seda, sal, alcohol, pintura i retoladors, pinzells i bastonets de cotó més la nostra imaginació farem una postal de roba. Després coneixerem i visitarem l'artesana al seu taller.
Taller de bioconstrucció en petit format
Busques una activitat innovadora per a fer amb el teu alumnat? Us presentem el taller "Bioconstrucció en petit format"
EN ''BLOK'' VIU AL VOLCÀ
Iniciar-se en el coneixement dels volcans i descobrir els elements d'un ecosistema.L'ILLA DEL TRESOR (R.L.STEVENSON)
Versió simplificada de l’original de Robert Louis Stevenson, molt adaptada als infants de 4 a 10 anys. Un actor i manipulador combina teatre i titelles, a més de teatre d’objectes,
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Mostrant 1-10 de 2.094 elements.