Resultats de la cerca
Sessió Astronòmica Nocturna 360º
Sessió al planetari, conferència i observació amb telescopis
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.VISIÓ ROMÀNICA + CAMPANAR CATEDRAL
Una visita guiada exclusiva per fer un viatge 1.000 anys enrere seguint la petjada d’Oliba i pujar al campanar romànic més alt de Catalunya.
Operació Aigua
D'on surt l'aigua que arriba a l'aixeta de casa?
Fum, màquines i acció
En aquesta activitat investiguem els efectes de la revolució industrial a Catalunya a través de les peces exposades al Museu i dels sis personatges que construeixen els alumnes, fidels a la història.
Suberexploradors
Ens convertim en experts exploradors per un dia! Mitjançant un seguit d’investigacions sorprenents en grups,aprendrem els secrets de l’alzina surera i la rica biodiversitat que l’envolta.ApS: Comunitat eductiva per la transició energètica
Quant consumim a casa i a l'escola? Podem estalviar més? Eines per fer una auditoria energètica i reduir el consum d'energia a l'escola i a casa. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Què diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.
La setmana dels 7 dissabtes
Obra de teatre musical escolar per a infants des de I5 fns a 3r de primària. És una obra educativa, lúdica i interactiva, el que fa que els infants si puguin sentir partíceps des del primer moment.
ApS: Vigilants de la calor!
Els alumnes participen en un programa de ciència ciutadana i investiguen sobre la temperatura i el confort tèrmic de les seves llars durant períodes càlids.
Mostrant 1-10 de 2.095 elements.