Resultats de la cerca
Tocats per la quimica!
Visita teatralitzada a l'exposició "Tot és química" per descobrir la química
Pere el Saliner: la llegenda del descobriment de la sal
Recorregut pel nucli antic i el Castell, amb l'explicació de la llegenda de Pere el Saliner. La finalització de l’activitat es durà a terme al Casinet, que inclourà un recipient de sal personalitzat
Mira com mengen els animals!
Visita dinamitzada al Bosc inundat
Visites en grup a TV3
3Cat ofereix la possibilitat de visitar en grup les instal·lacions per descobrir de prop la televisió pública que cada dia arriba, amb continguts propis, a milers d'espectadors.
Audició sensorial de música i dansa africana
Audició sensorial de música i dansa africana
Passejada Parcs i Platges del Poblenou
Passejada tranquil·la per les platges i parcs del litoral Barceloní, tot travessant el Parc del Fòrum de les cultures, i fins arribar a la desembocadura del riu Besòs.
Viure en el passat
Visita comentada que recórre els principals espais del jaciment arqueològic i que ens apropa al coneixement de la vida quotidiana, els costums i creences de les antigues societats grega i romana.
Visita comentada a “La botànica en l'art”
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOLa maleta del fotògraf
El Museu d’Història de Catalunya posa al vostre abast el contingut del fons Amical de Mauthausen-Francesc Boix i Campo per ajudar-vos a treballar un episodi històric tan complext com l'Holocaust.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.