Resultats de la cerca
LA MAR D'ENGINY
L'alumnat treballa com a enginyers i enginyeres de la indústria naval dissenyant amb peces de LEGO un sistema per treure vaixells de l'aigua.
Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Unes altres maneres de veure i mirar
Raquetes de neu
Activitats i dinàmiques en un entorn nival amb el Centre Excursionista de Catalunya, on a través de les raquetes podrem progressar per la neu de manera fàcil i segura
Invisible! El misteri de les aigües subterrànies
Visita dinamitzada
TUTTI FRUTTI
Espectacle de ball i animació. Músiques de tots els estils, personatges sorpresa i participació del públic. Per a la festa de l'escola.Curs de facilitació en el món educatiu
Un curs que et dona eines per a la gestió emocional i per posar atenció als conflictes i a les dinàmiques de discriminació, dins del món educatiu.
BANDEROLES DE SEDA AL POBLE ESPANYOL
Seda, sal, alcohol, pintura i retoladors, pinzells i bastonets de cotó més la nostra imaginació farem una postal de roba. Després coneixerem i visitarem l'artesana al seu taller.
Visita guiada al Tinglado 4
Visita guiada a l'exposició per conèixer la història de Tàrraco.
Les nebuloses
Taller d’il·lustració científica amb Julia Moreno
El triceratops. Descobrint històries de dinosaures
Visita comentada per la col·lecció paleontològica
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.