Resultats de la cerca
SER NOSALTRES
TOTS NOSALTRES és un espectacle de contes que parla de la diversitat familiar, de gènere i afectiva.
ApS: Vigilants de l'aire
Projecte per aprendre què és la contaminació atmosfèrica i donar a conèixer les mesures de prevenció i precaució a la comunitat educativa. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
La vegetació singular del parc de Torreblanca
L'activitat dona a conèixer la biodiversitat del parc de Torreblanca.
COM UNA PEDRA
Sobre percepció, so i acció artística
Sapiens: el llarg camí de l'hominització
Visita comentada per comprendre la nostra evolució
ACTIVITAT D'ORIENTACIÓ
Introducció a l'ús d'eines bàsiques d'orientació en un entorn natural.
Construcció de Sòlids Platònics amb Origami
Utilitzant la tècnica de l'Origami modular aprendrem a construir alguns dels cossos geomètrics coneguts com a Sòlids Platònics o poliedres regulars. També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
Arquitectura de les cases neolítiques (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Entrarem a les cabanes, observarem el seu procés de construcció i els alumnes realitzaran una maqueta de la seva pròpia casa neolítica utilitzant tècniques prehistòriques com la del tovot.
Les plantes fan llana?
Coneixerem els diferents tipus de teixits que ha utilitzat la humanitat al llarg de la història. Una activitat vivencial on tindrem l’oportunitat de tocar i notar les les diferents robes i textures.
Joc d'enigmes Verdaguer
Joc que consisteix a resoldre enigmes relacionats amb la vida o l'obra de Verdaguer.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.