Resultats de la cerca
Visita guiada al NEAN Parc Prehistòric de Capellades
El NEAN Parc Prehistòric de Capellades és un espai educatiu on l’alumnat pot descobrir com vivien els nostres avantpassats a la prehistòria, amb tallers i visites a un jaciment real.
Viatgem a la terra dels Mamuts!
Visita guiada escolar a l'Espai Mammuthus, un equipament únic, una experiència interactiva per descobrir com era el paisatge, els animals i com vivien els nostres ancestres ara fa un milió d’anys!
No és el teu cos, és el discurs
Una xerrada per entendre com la pressió estètica afecta infants i adolescents, i com educar mirades més lliures, crítiques i respectuoses amb la diversitat corporal.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
PALLASSOS: RIURE PER UN TUB
Amb els nostres espectacles de pallassos posem pel davant valors de respecte a totes les nostres paròdies, aconseguim les rialles de petits i grans amb molta energia i vitalitat.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
ACTIVITATS A LA CARTA (Museu Deu)
El Museu Deu compta amb una rica col·lecció, que repassa fonamentalment l’art dels segles XIX i XX, encara que abarca més de 1.000 anys.
LES ESTACIONS DEL MEV: LA PRIMAVERA
Amb escenificacions ens apropem als descobriments arqueològics. Investiguem, coneixem les obres, assagem i escenifiquem.
Catapulta la teva punteria
Construeix una catapulta i encerta el teu objectiu. Com funciona una catapulta? Quina força i angle ha de tenir perquè el nostre projectil arribi al destí desitjat?
La vida a pagès
Coneix el funcionament de les masies i com vivien les famílies al camp de forma integrativa amb l'entorn
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.