Resultats de la cerca
Jocs tradicionals: A QUÈ JUGUEM?... i a què jugaven les nostres àvies i avis?
Omplim fins a 500 m² amb més de 30 jocs tradicionals, alguns d'ells a escala gegant, construïts de forma artesana emprant la fusta com a material respectuós i reciclat per a jugar.
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
Activitat intergeneracional: Els jocs dels nostres avis
L'activitat els jocs dels nostres avis la portarem a la vostra escola, o allà on desitgeu per a què els nens i nenes puguin passar una bona estona jugant amb els jocs tradicionals que jugaven els avisReviu el vidre!. Taller sobre residus
Amb aquest taller aprendrem sobre les tres erres i el seu ordre d'importància. Amb l'objectiu de fomentar la reflexió sobre la necessitat de reduir i canviar els hàbits de consum actuals.
Visita comentada a “Talking Brains” (Lleida)
Com el cervell modela el llenguatge
Es poden detectar les partícules subatòmiques
Taller de detecció de partícules subatòmiques com muons o electrons amb cambres de boira.
Barranquisme al Freser
Descens del riu del Freser a Queralbs
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat de descoberta i observació de la vegetació singular del parc i de les espècies de flora i fauna que habiten al jardí de papallones i l'hotel d'insectes.
CAPGIREM EL GÈNERE
Taller vivencial per a infantil que qüestiona estereotips de gènere a través del joc, el cos i els contes, promovent llibertat d’expressió, respecte i coeducació.
Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.