Resultats de la cerca
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 1. La natura com a laboratori de creació
Dissenyar des de la naturalesa amb Ona Orozco i Joan és una activitat vinculada a Eina Porta de Collserola.
´VIATGE AL FONS DEL MAR EN BATISCAF
El planetari del museu es converteix en un batiscaf a dins del qual l'alumnat es converteix en protagonista d'un viatge al fons del mar en aquesta visita immersiva.
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
MÓN SANT BENET: Frescos de butxaca
Taller de creació plàstica a l’entorn de la tècnica del fresc
Vestigis del passat
Us proposem una recerca a partir de les rèpliques d’objectes del paleolític, el neolític i l’època romana
Elles en la ciència
Aportacions imprescindibles de les dones a la ciència
Mosaics de colors
Taller modernista basat en la realització d'un petit mosaic.Disponible també en anglès.EL VALOR DE LES PLANTES
Taller interactiu on els alumnes identifiquen plantes amb jocs, material manipulatiu, claus dicotòmiques i guies, explorant el bosc i completant el seu quadern de camp.
Visita comentada a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art”
Explorant unes altres maneres de veure
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.