Resultats de la cerca
EscoLab: recerca, tecnologia i innovació
EscoLab obre la porta dels laboratoris i centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb el personal investigador que treballa en l'avenç de la societat.
Mediació entre iguals: voleu implementar-la el curs vinent en el vostre centre?
Hola Escoles! Els petits mediadors us ajuden a imlementar el vostre projecte de mediació entre iguals!Com treballar el canvi de model agroalimentari en l'àmbit educatiu
Formació en la qual s’exploraran eines per a la promoció i garantia del dret a l'alimentació des de l’àmbit educatiu.
MÓN SANT BENET: Hi havia una vegada... un monestir!
Itinerari de descoberta del monestir
Una finestra al Miocè
Visita guiada a la sala d'exposició del CRIP, un centre de paleontologia amb moltes sorpreses.
De plàstic a fantàstic: un residu creatiu
Visita + taller per a grups escolars a l’exposició Plàstic. Genial o pervers?
IOGA A L'AULA
Un taller per endinsar els infants en la pràctica del ioga i proporcionar eines per utilitzar a l'aula. Una forma de lúdica de combinar activitat física, concentració, estima i atenció plena.
Gallicanti. Del burg al monestir, los afanys de Pere Romaní
Descoberta del barri de Sant Pere com a exemple d'organització de la societat medieval a través d'un itineraris de treball i un taller.COM CONSTRUÏEN ELS IBERS?
Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.
Itinerari: Diversitat i Ramadà
Per fora i per dins
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.