Resultats de la cerca
LA MAR DE CELS
Per on surt el sol? Per on es pon? Quins astres ens trobem durant el dia? I a la nit? Com s’ho feien antigament per orientar-se al mar seguint aquests astres? Al planetari hi trobaràs les respostes.
PER GUSTOS COLORS
Taller per comprendre i respectar la diversitat afectiva, sexual i de gènere, fomentant l’empatia i oferint eines per combatre la LGTBIfòbia.
M'agrada tal com soc II
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Flors per a un futur sostenible
Visita dinamitzada. Darrere de l'energia solar
NO EMBRUTEM EL NOSTRE MAR
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.Línia del temps geològic
T’atreveixes a seguir el fil del temps?
La Manresa d’Ignasi de Loiola
Visita els espais ignasians de Manresa
Experimentem i ens divertim amb les sals de Cardona
L’activitat es basa en realitzar experiments on el propi alumne observarà i extraurà conclusions sobre quins són els fenòmens i/o trets característics relacionats amb la sal.
Curs introducció a la Integració Sensorial, 50 HORES (PRESENCIAL)
8a edició pel 2027! Es tracta d'un dissabte al mes, de Gener a Juny 2027.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.