Resultats de la cerca
Un mar de plàstics. Taller sobre residus
Instal·lació artística de caràcter mediambiental per endinsar-nos al fons marí i reflexionar sobre la contaminació per plàstics i envasos del mar i l’oceà.
Kósmos: L'ordre i les lleis físiques de l'univers
Visita comentada a l'àmbit Kósmos
Històries gegants: Canigó i L'Atlàntida
Amb l'acompanyament de la música i d'un gran llibre il·lustrat, la rondallaire condueix els infants al món fantàstic dels grans clàssics creats per Jacint Verdaguer.
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
VISITA LLIURE AL POBLE ESPANYOL DE BARCELONA
Vosaltres poseu la imaginació, nosaltres posem l'espai. El Poble Espanyol és un recinte ple de racons amb misteri, secrets per descobrir, artesania, art contemporani, zona de pícnic i sense cotxes!LA MÀGIA DEL MENJAR BÉ
Una dietista-nutricionista diplomada i un mag professional es donen la mà per a oferir un taller amè, lúdic i alhora pedagògic sobre alimentació i nutrició. Hàbits, higiene, aliments bàsics...
Visita Taller ESO i Batxillerat a L'Aquàrium
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Visita guiada al Museu del Barroc de Catalunya
Visita guiada a les sales del Museu del Barroc de Catalunya
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?Mostrant 1-10 de 1.993 elements.