Resultats de la cerca
La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsFlors per a un futur sostenible
Visita dinamitzada. Darrere de l'energia solar
HIC SUNT DRACONES
Una nova mirada a l’art medieval a partir de referents que són molt actuals per als i les alumnes.
Be natural
Es treballen els incis del cinema i el curtmetratge a través de la figura d'Alice Guy
Saber versar (Barcelona)
Taller de poesia
It's Magic!
Espectacle en anglès de clown, màgia i titelles sobre un pallasso que vol fer màgia. Activitat per als cicles infantil i inicial. Anglès nivell d'iniciació.
"Joc de pistes" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Després d’una visita d’introducció on s’explica el Museu i el seu significat, es facilita una fitxa amb un joc de pistes, que individualment o en grup, l’alumne ha d’anar resolent
LES TORTUGUES MARINES ARRIBEN AL CRAM
Activitat destinada a grups d'infantil i cicle inicial de primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Constructors neolítics
Taller per apropar l'alumnat a l'època neolítica, a través de construccions neolítiques.Caiac al riu Ter
Activitat divertida, esportiva i de natura. Naveguem pel riu en canoa canadenca o caiac i gaudim descobrint l'entorn tan especial que ens ofereix el descens fluvial pel Ter!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.