Resultats de la cerca
Bojos per la Química
Explorarem els experiments de química de tota la vida jugant amb dilucions, densitats, canvis d’estat i de color, reaccions àcid-base…i potser alguna explosió!
Lila ReBVelada (teatre i titelles)
Espectacle de teatre i titelles. Com és una amistat sana? Lila ReBVelada fomenta la Igualtat, l'autoestima i desmunta les relacions tòxiques, també presents entre amics i amigues en la infància.
Com ens relacionem a través de les pantalles? (Primària)
L'objectiu de l'activitat és fomentar els valors de l'empatia i el respecte mitjançant la reflexió: actituds d'assetjament, crítiques i compartions, converses amb desconeguts, el marc legal...etc
L'essència dels residus
L 'activitat telemàtica "L'essència dels residus" vol donar a conèixer el valor dels residus com a recurs per entendre la necessitat de reduir-ne la generació, així com donar eines per fer-ho.
El cicle de l'aigua: finit o infinit?
En aquesta activitat es repassa el cicle integral de l’ aigua i es posa el focus en les pràctiques socials que requereixen aquest recurs.
Sortir de l'aigua
Visita comentada. Com va començar la vida a terra ferma?
Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.SALVAT PAPASSEIT I ELS NENS DE LA MEVA ESCALA
A UNA CASA DE NINES ON VIU JOAN SALVAT-PAPASSEIT CONEIXEREM ELS PERSONATGES DEL VEÏNAT, ELS NENS DE L'ESCALA MENTRE LA PORTERA ENS CONTA I CANTA LA VIDA I OBRA DEL POETA
MIRA, RUMIA, ESCRIU. TALLER DE POESIA
Visita i taller de poesía.
Audició escolar de música i dansa africana
Audició escolar de música i dansa africana
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.