Resultats de la cerca
EN ''BLOK'' VIU AL VOLCÀ
Iniciar-se en el coneixement dels volcans i descobrir els elements d'un ecosistema.La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
Garrtoxa Terra de volcans
Proposta de treball de síntesi
TELL ME A CONTE -,CONTES EN ANGLÈS PER A INFANTIL I PRIMER CICLE PRIMÀRIA
Contes per a nens i nenes d'infantil i primària, amb cançons, música, jocs, psicomotricitat i molt d'amor! Contes 100% en anglès.
La fàbrica de riu
Recorregut històric per la tecnologia tèxtil i la societat industrial
RESERVA DE SEBES EN BICICLETA
La Reserva Natural de Sebes inclou la visita al Centre d´Interpretació del camí de Sirga.
Deixeu-li fer (o la història d'en Patufet)
Espectacle de teatre d'ombres que parteix del veritable sentit d’aquest conte tan popular a Catalunya.Ruta pel Pla de Martís: aigua, tríops i roques
al Pla de Martís coneixerem en la seva formació, funcionament i característiques hidrogeològiques. Descobrirem el travertí, una de les roques de la zona, i els tríops, una espècie de crustacis.
Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.Mostrant 1-10 de 1.992 elements.